Vad vill ni veta?

Halloj alla! Vilket väder vi har, va! Sol, minusgrader och frostiga trädgrenar, fantastiskt fint. Jag hade väl i och för sig velat ha en halvmeter snö på marken, men allt kan man ju inte få. Om mindre än en månad åker vi ju till Alperna, då får vi hoppas på rejält med snö i alla fall.
 
Hörrni, ni är ju inte många som läser min lilla blogg, men det skulle va kul att höra från er vad ni vill läsa om. Vill ni läsa om mitt spännande kontorsliv kanske? Eller ska jag skriva mer om matlagning?! Jag ska ju gifta mig med Filip nästa år (!!!) Kanske vill ni höra massa bröllopssack? Eller bara allmän inspiration kring allt möjligt? Berätta för mig!
 
För att fylla ut detta inlägg ytterligare så tänkte jag berätta lite om mina mål för 2018. Jag skrev ned dem hastigt på en lapp för nån timma sen, så de är inte direkt genomtänka haha. Men ändå!
 
1. Träna 3 ggr/vecka. Tänker ett upplägg ungefär såhär:
    - Bodypump eller valfri träning på tisdagar
    - Spinning 1 timma på torsdagar
    - Yoga 1 timma på lördagar
 
2. Äta mer "beautyfood". JAAA det låter suuupertöntigt och jag skäms när jag skriver det, haha! Med beautyfood menar jag bär, avocado, kål, morötter, spännande fröer osv. Jag skulle vilja äta mer goda färgglada smoothies till frukost istället för bröd med smör och ost på. Jag kan fakiskt tipsa er om soyghurt, både naturell men också den med kokossmak. Mycket god!
 
3. Spara minst 1500 kr/månad. Just nu sparar jag 500 kr/månad, så en tusing till ska jag klara av! Dags att börja spara inför bröllopet ni vet!
 
Kuvahaun tulos haulle beautyfood
 
Allmänt | |
#1 - - Julia:

Jaaaa om bröllopet!!! :D och lite allt möjligt, men så kul att läsa om bröllopsplaner!!!

Upp