Stress

Hej hej från en stressad Veronika! Jag har inte förstått att jag är stressad förrän nyss när jag googlade symptom på stress, heh. Vad jag har att vara stressad över har jag däremot ingen aning om. Men jag känner liksom hjärtklappning, andnöd, svårt att sova, pirr i magen som inte är såntdär bra pirr, utan mer otålighetspirr. FÖRBANNAD och RASTLÖS är jag också! Hahaha! Humörsvängningar kunde visst också vara ett tecken på stress. Och juste! Ont i nacke har jag dessutom, vilket leder till spänningshuvudvärk. Stress helt enkelt. Hoppas spinningen ikväll kan mildra det hela. Det blir mitt andra gympass denna vecka, jag körde bodypump i tisdags vilket jag fortfarande har extrem träningsvärk från. Om allt går vägen (om jag har lite disciplin med andra ord) så blir det fyra gympass denna vecka. På lördag ska jag yoga, och jag har lurat med Filip på det passet också!!! Haha, ska bli så kul! Undrar om yoga är hans grej, vi får se. På söndag kör jag en annan variant av yoga - bodybalance heter passet. Det är tydligen en blandning av yoga, tai chi och pilates. Spännande!
 
Från en sak till en annan. Fredag imorgon u guys! Fyfan vad efterlängtat. Jag och Filip ska hem till mamma och pappa på middag, så det ser jag fram emot. På lördag efter yogan vill jag promenera till Nyfors och ha med macka och varm choklad! På kvällen är vi bortbjudna till Filips mamma och hennes man på kvällen. Vi ska laga fish n' chips ur The Flying Elk's bok, gotttt.
 
Beer Battered Fish and Chips + Spicy Remoulade / the candid appetite
Allmänt | |
Upp