Skidutrustning

HEEEEEEEEEEJ kompisar!! Haha, det är ju helt ofattbart att det är några som besöker min stackars blogg trots att jag aldrig skriver, så här får ni en liten överraskningsuppdatering helt enkelt!
 
Känns det tungt att återgå till vardagen igen nu efter jul och nyår? För mig hade det nog känts tungt om det inte vore så att jag åker till Alperna första veckan i februari! Herre-GUD vad härligt det ska bli! Målet är att baaara ta det lugnt samt kanske få lite färg i ansiktet. Och åka skidor förstås, hehe. Och afterski! Jag åker dit med familjen, dvs Filip, mamma, pappa och syrran. Yay!
 
Hade jag haft jättemycket pengar hade jag gärna köpt dessa plagg inför skidresan:
 
Skidjacka från Superdry.
 
 
Skidbyxor från O'Neill. Jag slog faktiskt till på dessa precis! Sista Mediumen, yes! Hoppas de passar...
 
 
 
 
Underställ från Falke
 
 
Allmänt | |
Upp