Lite från 2017

Gjorde du något 2017 som du aldrig gjort förut?
Förlovade mig!!!!! Hade det gått hade jag blivit friad till av Filip typ en gång i halvåret haha! Han tyckte det var sååå kul att fria dessutom, så kanske borde föreslå halvårsförlovningar?!
 
Här är skaldjursfesten Filip och jag firade med efter jag sagt Ja <3

Två nygråtna kärisar!
Vilka platser besökte du?

London, Köpenhamn, Sardinien och Spanien!




Vad var din största framgång 2017?

Mnjaah... Ingen? Livet har mest rullat på utan framgångar eller nedgångar. Kan jag svara förlovningen igen kanske? Haha.


Bästa köpet?

Alltsååååååååååååå det måste typ vara mina byxor från Totême hahah! Har använt dem typ 5 ggr i veckan sen jag köpte dem...


Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja! Min kusin Therese gifte sig med sin Selmin! Och en av mina bästisar blev mamma till världens vackraste dotter. Och gissa när hon föddes då?! På min födelsedag!!!!!



Och ledsen?

Terrordådet i Stockholm.

Årets låtar?

Alltså jag lyssnar typ inte på musik... :( Lyssnar mest på musik när jag tränar. Men om jag ska säga nån så Swish Swish med Katy Perry, den är svängig hehe.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

Favoritserie?
Modern Family 4 ever <3

Bästa filmen?
Vet inte, har inte sett nån storslagen film tror jag.


Bästa boken du läste i år?

Heeehhh... Jag läser typ aldrig böcker. Detta borde va mitt nyårslöfte - alltid ha en bok att läsa!!


Bästa matupplevelsen?
Oj, svårt! Ehmm... Åt en sagolikt god pasta på La Vecchia Signora i höstas, den var en hit. Skaldjuren på vår förlovningsdag var ju inte heller fel! All mat vi åt i London och Köpenhamn var riiiiktigt bra!

En mobilanteckning:
Skrivit ned några namn på vad våra framtida barn kan få heta, haha!


Vad gjorde du på din födelsedag?

Jag fyllde år en tisdag, så på dagen jobbade jag som vanligt, men blev firad med blommor och bubbel av min chef och närmsta kollegor! På eftermiddag/kvällen var vi alla hemma hos mamma och pappa och firade mig. Mycket fin dag!

Är det något du saknar år 2017 som du vill ha år 2018?

Hmmm... Mer spinningpass på gymmet kanske!


Nyårslöfte?
Nä, egentligen inte. Vara lite mer positiv kanske! Läsa mer böcker! Hålla på mindre med mobilen!

Högsta önskan just nu?
Oj, svårt.. Önskar bara att alla i min närhet är friska och mår bra <3
 
Allmänt | |
#1 - - Mama:

Vilket bra år Veronika. Kram mama

Upp