Ser fram emot helg (newsflash!)

Hej hej!
 
Idag är det torsdag och regnet verkar ha bytts ut mot sol, vilket är härligt men det innebär också att jag måste dra ned alla persienner vid fönstrena jag sitter vid, så det blir sådär extra kontorsdeppigt som man (jag) hade mardrömmar om när jag var yngre och såg framför sig hur kontorsarbete skulle se ut. Och vips så är man mitt i det, haha! Men vad hade alternativet varit för mig egentligen, om jag inte skulle sitta på kontor...? Restaurang har jag ju jobbat i och det var hemskt tillslut, så att jobba på kontor mellan 8-16:15 är väl ganska så lyxigt ändå!
 
Ser så mycket fram emot helgen, imorgon efter jobbet ska jag möta upp Camilla, Elli och lilla Cleo på Ica Maxi i Nacka för då ska vi handla massa godsaker inför kvällen. Vi ska nämligen ha sleep over hemma hos Elli så då behöver man allt gott man kan tänka sig! Alltså TÄNK vad mysigt vi ska ha det, titta på någon film kanske i pyjamas, mysa med Cleo och bara ha det härligt. Barnsligt vad jag längtar haha.
 
På lördag eftermiddag ska jag träffa min kollega och vän Emelie så ska vi ha en kväll hemma hos henne med middag och vin, yay! Toppenhelg med andra ord, och då har jag ju inte ens kommit till söndagen och den är ännu oplanerad. :) Det skulle vara najs att dra till Ulriksdals trädgårdar och hänga runt.. Vi får se!
 
Här kommer några bilder från i lördags när jag och Filip hängde med tjejerna ett tag.
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp