Bröllop <3

I lördags var det dags för två av de bästa personerna i världen att gifa sig. Det var min kusin Therése och hennes Selmin som sa ja till varandra ute vid vattnet vid Villa Källhagen. Det var ett så magiskt vackert bröllop och allting var så himla fint och kärleksfullt. Jag och Filip fick massa inspiration (hehe) till vårt bröllop (som vi i och för sig inte planerat något inför än). Vi hade sån himla tur med vädret under vigseln, då vi ju var utomhus. Det kom bara pyttelite regn som knappt märktes av, och som följdes av strålande sol! Strax innan det var dags att sätta sig till bords för middag öppnade sig däremot himlen, men det gjorde inget för vi kunde stå under tält och parasoll. Middagen bara susade förbi tack vare massa fina tal som bjöd in till både skratt och gråt, precis som det ska vara! Kvällen avslutades med massa dans och varmkorv till vickning.
 
Det var faktiskt en av mina bästa dagar hittills, och då var det inte ens jag som gifte mig haha! Min allra bästa dag hittills var ju när Filip friade till mig den 3e juni i år :) :)
 
Här kommer en rejäl bildbomb från lördagen!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp