"Börja springa igen"

Vilket kolossalt skämt man är egentligen. För över en vecka sedan skrev jag ju att "nu jävlar ska jag komma igång igen med löpningen" och jag var rejält peppad. Ja men hur tror ni det gick då?! Jag sprang den eftermiddagen fem kilometer på löpbandet. Och det var det. Hahaha alltså skäms, Veronika! Det är som att jag är bipolär på nåt vis, förstår inte hur jag ena dagen kan vara så enormt taggad på att komma igång med träningen för att två dagar senare inte alls känna något sug och inte ens träna på över en vecka därefter. Otroligt irriterande. Tänk att det kan vara så himla svårt att hitta motivationen till att träna, för alla VET ju att när man väl är där på gymmet och svettas och tar ut sig, så är det ju bland den bästa känslan man kan ha. Ändå är det så svårt.
 
Egentligen skulle jag vilja gå på lite olika pass, typ boxning, bodypump (vet iofs inte vad det är haha) och liknande saker, men på mitt gym (Fresh Fitness i Tyresö) har de inte sådana pass.
 
Har ni några träningstips tro? Hit me!
 
 
Allmänt | |
Upp