Skryt och helgplaner

Hej heeeej!
 
Alltså, får man skryta om att man har tränat eller? För det tänker jag göra nu! Jag körde 30 minuter på crosstrainern i måndags och hela 60 (!!!) minuter igår på crosstrainern! När har jag gjort det innan tro? Typ aldrig. Känner mig så himla duktig hur som helst men jag hade velat ha i alla fall liiiite träningsvärk. Men så är det inte. :( Jaja!
 
Imorgon kväll ska jag och Filip plus hans pappa + sambo på restaurang! Portal, en gaaanska så ny restaurang i Vasastan. Är megapeppad och kanske redan nu ska börja fundera på vad jag ska beställa från menyn...? Eller nej förresten, jag ska inte ens titta på menyn innan! Det får bli en surprise.
 
På lördag tänkte jag och Filip ta en långpromenad ut till Alby friluftsgård där vi har den idylliska idén om att dricka varm choklad ur termos, äta äggmacka och bara promenera runt i naturen. Hoppas der blir lika härligt som jag föreställer mig det! På kvällen har vi finbesök - ingen mindre än min kusin Therese och hennes fiancé Selmin! Vi ska äta gott, dricka gott och spela spel! Ååååh ser så mycket fram emot det, hurra!
 
Det var det hela för nu, herrå!
 
Dessa bilder från Pinterest får symbolisera min idylliska bild om vinterpicnic i Alby friluftsgård
 
Winter Picnic looks so inviting #skicuisine #ski #heethuggers:
 
Un pique-nique sous la neige! Quelle bonne idée :) / A snow picnic! What a great idea :) so cutie!!! Wish it looked this beautiful when it snowed here...:
 
Picnics are fun in summer, but why stop there? Try a winter picnic! #perfectpinterestcontest @auntnelliesread More:
 
What a pretty little winter outdoor setup! http://emilialua1.tumblr.com/post/16265306884/thelittlecorner-the-little-corner:
Allmänt | |
Upp