Lugn fredag

Halloj kompisar! Jag fick i alla fall tre kommentarer som ville att jag skulle blogga, och det räcker uppenbarligen för mig för att skriva några rader här haha. :')
 
Alltså, may I just tell you hur himla skönt det är att vakna upp en lördag och inte vara det minsta sliten?! Jag var hemma ensam igår och då skippade jag vin pga var inte sugen helt enkelt. Det kanske låter som att jag annars dricker massor på fredagar, men så är det ju inte. Herregud, man kan ju bli sliten/skenbakis efter bara ett glas vin. Jaja, hur som helst så är det så skönt att vara pigg och fräsch idag. Jag hade faktiskt en riktigt härlig gårkväll; jag drog till gymmet direkt efter jobbet och brände av en timma (!) på crosstrainern. Jag har blivit en crosstrainertjej hörrni! Jätteotippat och jättekul! Efter gymmet gick jag till Ica och handlade allt jag var sugen på, vilket resulterade i ingredienser till pizza med blomkålsbotten, ostbågar, naturgodis och marabou apelsinkrokant (OBS jag åt inte upp allting heheeh, bara nästan). Så, det blev en god kväll med massa Modern Family och mys.
 
Nu ska jag strax byta om till träningskläder igen, för jag och pappa ska spela badminton! Tjohooo! Sen blir det brunch med familjen. Vilken dag va!
 
Hörs sen, herrå!
Den kanske inte såg sådär supergod ut, men det var den!
 
Allt jag var sugen på
 
Vårt färgglada vardagsrum! <3
Allmänt | |
Upp