Sjuk

Hej hej!
 
Jag är hemma sjuk, dag tre! Alltså, jag har nog aldrig varit borta från jobbet pga sjukdom såhär länge tidigare haha. Det känns så konstigt! Men det är väl lika bra att vara hemma och kurera sig bäst man kan, och kollegorna är nog bara tacksamma att detta förkylningsmonster inte befinner sig på samma plats som dem. Imorgon MÅSTE jag bara gå till jobbet dock, så är det bara!
 
Jahaaa, vad ska jag komma med för spännande saker att säga då.. Jag har inte så mycket roligt att tillföra denna stackars blogg. Jag kan visa er lite fina inredningssaker vi dels ska införskaffa oss, och lite andra grejer jag bara tycker är fina? Ja! Så gör vi!
 
Först ut är denna matta från Linie Design, den ska vi klicka hem vilken dag som helst nu.
Bildresultat för linie design almeria
Denna fåtölj är också något som står på vår önskelista, den får vi väl spara ihop till innan vi köper den - men snart så! Den kommer från Furninova.
 
KarettaMiljo
 
Detta är enligt mig den perfekta lampan. Klassisk, stilren, men ändå lite lekfull. Och juste, dyr! Så dyr :( Eller det tråkigaste är väl att från det att jag fick upp ögonen för denna lampa för två år sedan, så har den höjts med typ tusen spänn... Men den är ändå billigare än i princip alla golvlampor från Svenssons, Lännamöbler etc.. 
Svenskt Tenn Golvlampa 1842 mässing målad grön Celotocaulis
 
Ett fint handmålat skåp! Det står inte ens på hemsidan vad det kostar, så förmodligen kostar det mer än min månadslön!
 
Det finns en arkitekt som heter Roisin Lafferty som inreder så fint! Kolla dessa bilder bara:
Bildresultat för roisin lafferty design
 
Bildresultat för roisin lafferty design
 
Bildresultat för roisin lafferty design
 
Bildresultat för roisin lafferty brona tom
Allmänt | |
Upp