Fun facts

Hej! Kul med alla kommentarer i mitt förra inlägg, nu har jag en tydligare bild vilka ni är. :)) Or not!

Här kommer en lista, för sånt är roligt att fylla i!

 

Jag skulle aldrig…

Äta? Hmm... Fiskbullar, mat från McDonalds (går hellre hungrig isåfall), hästkött & kaninkött.

Dricka? Oj, svårt! Sake (japanskt risvin) är inte gott allså... Shottar gärna inte ren sprit heller.

Skoja om? Vet inte, jag skojar nog om allt, men oftast till personer som kan ta skämten/fatta ironin.

Ha på kroppen? De där superfula Missoni-byxorna, hahah!

Vilja uppleva? Att någon jag älskar dör, heeeh... :/

Kunna arbeta med? Kommer aldrig i hela mitt liv någonsin jobba mer i restaurang!

Säga nej till? Om någon jag älskar behöver mig.

Googla? Vidriga bilder på folk som klämmer finnar (har förstått att många gör det????) eller googla bilder på döda människor osv :(

Göra offentligt? Jaadu... Ganska många saker?

Blogga om? Privata saker, nån måtta får det va!

 

 

Vad hittar man ofta…

På ditt skrivbord? En dator, två datorskärmar, fakturor att registrera, miniräknare, pennor, kaffekopp...

Under din säng? Min laptop, säkert nån strumpa, mode- och inredningstidningar.

I din jackficka? Min spegel (är beroende av den), hörlurar, nån gammal inköpslista.

Bakom din kylskåpsdörr? Va? Bakom?? Alltså i de där hyllfacken? Isåfall: ägg, harissa, tomatpuré, buljongtärningar, koriander.

Vid sidan av ditt handfat? Tvål, tandborstmugg med två tandborstar i, tandkräm.

Högst upp i din bokhylla? Filosofiska böcker, alla är Filips haha.

Längst ner i din tvättkorg? Typ vita kläder, för det använder jag mest sällan.

Framför näsan på dig? Datorn och fakturor :(

I dina tankar? Nya kläder att köpa inför våren, planera sommarsemester, träna mer, vad ska vi äta, vem ska jag klippa luggen hos nästa gång? 

 
Allmänt | |
Upp