Födelsedag och Filippa K

Helloooo!
 
Igår fyllde världens bästa lillasyster Malin 23 år, så efter jobbet samlades hela familjen Palm, Filip, mormor och farmor hemma hos mamma och pappa för födelsedagsfir. Vi hann till och med sitta ute och njuta av kvällssolen samtidigt som pappa grillade, innan vi gick in för att äta världens godaste middag som mamma hade fixat. Av mig och Filip fick Malin ett presentkort på massage (vill också ha!), en hårinpackning (vill OCKSÅ ha, haha) samt en flaska vin. Tycker det är så roligt att ge och få vin när det vankas födelsedag. Som en liten bonus liksom.
 
Imorgon är det ju  ä n t  l i g e  n  löningsdags och ingen längtar mer än jag! Jag har kikat in Filippa K:s höstkollektion nu i veckan och jag vill ha nästan allt. Doooock sitter deras byxor liiiiite för tight över mina ben just nu hehe, så jag får nog spendera lite tid på gymmet innan jag lägger pengar på fina byxor därifrån. Köp en större storlek då? Kanske ni tänker. Ja så kan man ju göra, men jag vill inte det! Så är det med det, hehe.
 
Här får ni en fin bild på gårdagens födelsedagsbarn, följt av några extra fina plagg från Filippa K som jag kanske slår till på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp