Min helg

Hej hej!
 
Har lite fina bilder från helgen som jag tänkte visa er. Det var ju faktiskt en ganska fartfylld helg med massa (okej, två) sociala evenemang. På dagen var jag och familjen och farmor på dop i Uppsala. Min pappas kusin Lars lilla bebis döptes och hon skötte sig så bra så, inget gråt eller någonting. Efter lite dopfika åkte vi mot Stockholm igen och jag svängde ihop lite mat innan jag skulle åka in till stan för att hänga med Minna. Vi drack alkoholstarkt vin på Folkbaren och sen åkte vi till Riche och drack lite hederlig öl. Sen åkte jag hem och lagade pasta. Tyvärr råkade vår disktrasa ramla PÅ pastan när jag hällde över den i durkslaget :(( Men jag åt ändå :)
 
Gissa vilka som la golv i hallen - på helt egen hand i söndags då?! Jo, jag och Filip. Stor eloge till oss. Det blev jättefint och nu är vi inte långt ifrån att se slutet på denna renovering. Sen blev det pizzabak och det var den braiga helgen.
 
 
 
Allmänt | |
Upp