Lite allmänt prat

Hej alla!
 
Alltså, i förrgår var ni tio stycken nyfikna läsare här på bloggen och igår var ni elva!!! Vart ska detta bära tro - blir ni kanske tolv läsare idag?! Eller är det jag som går in på min blogg via flera olika IP-adresser? Kanske? :(
 
Jag kommer inte komma någonvart i detta inlägg - detta är bara lite utfyllnad, men det kanske inte gör något. Kan berätta att jag hatar att ha ens en antydan till smutsigt hår. Jag tvättar det vanligtvis varje(!) dag men imorse sov jag för länge för att hinna tvätta håret, så nu ser jag ut som en blöt långhårig hund på huvudet. Skitful sminkning fick jag till också - hela ansiktet går i en enda ton. Usch, Veronika!!! Efter jobbet ska jag gymma. Jag MÅSTE gymma! Jag skulle gjort det igår men jag tog en promenad med Filip istället, men ikväll får jag inte svika gymmet eller mig själv.
 
Imorgon ska vi gå på Restaurang Djuret med Filip och hans chef tillsammans med hans fru. Förra året vid den här tiden åt vi på Le Nom och året dessförinnan var vi på/i Kaknästornet. Kul tradition!
 
På lördag ska vi ha våra första middagsgäster hemma hos oss - min mamma och pappa! <3 Vi ska bjuda på trerätters med jättegott vin till. Det ser jag väldigt mycket fram emot. Ska köpa massa fina ljus och servetter etc så jag kan göra en fin dukning.
 
Nu ska jag ha lite lönespec-vaka. Snart publiceras den på löneportalen. Haha!
 
Herrå!
 
 
Allmänt | |
Upp