Stilförebild

Det finns många kvinnor vars klädstil kan göra mig helt knäsvag, men kanske framförallt förfärat ledsen pga jag kommer aldrig ha råd med så dyra kläder, haha. Emilia De Poret är nog min främsta stilförebild, men danska kvinnan Pernille Teisbaeks klädstil är ju också helt fantastisk! Klassiska kläder med udda inslag. Så fint, så fint. TYVÄRR, skriver jag i versaler, så tror jag inte att sådana kläder som Emilia De Poret eller Pernille Teisbaek har på sig skulle passa min kroppstyp. Man måste väl vara en liten sticka och så är inte alla kroppar byggda helt enkelt. MEN! Skit i det. Här kommer några inspirationsbilder på klädstilar och kombinationer som jag tycker om.
 
IMG_5150
 
atea3
 
DS2
 
DS4
 
atea
 
IMG_3627
 
jimmy4
 
IMG_2911
 
Men hörrni, jag måste tillägga en sak! Jag VET att man ska klä sig i vad fasen man vill och det gör jag också, det borde ju alla göra! Men ibland kan man bli besviken när byxorna sitter som korvskinn på en själv när de sitter sådär perfekt löst på skyltdockan, modellen, stilförebilden etc. :)
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Snyggt! Passar dig perfekt.jag kan sy! :-) Kram mama

Upp