Hungrig!!

God förmiddag gänget! Är ni lika hungriga som jag mån tro? Jag håller på att smälla av pga hunger haha! Men jag får hålla ut i en liten timma till. Jag är nog extra hungrig idag för det blev egentligen inte någon riktig middag igår. På eventet drack jag och Filip två Disaronno-sours var och någon plockmat eller snittar kunde vi inte se där i folkvimlet. Det var verkligen fullsmockat med folk! Vi stötte på min morbror och hans fru så vi hängde med dem en timma, hann typ bara hälsa på syrran + kompis innan vi skulle vidare till Gaston. På Gaston började vi med ett varsitt gott glas rödvin och sedan beställde vi in lite (med betoning på lite) mat. Filip tog världens godaste råbiff och jag åt VÄRLDENS godaste havskräfta med hollandaisesås och tabasco. Alltså det kanske inte låter så mycket för världen men det var bland det godaste jag ätit. SYND att det var så himla lite bara. Som snacks beställde jag in ugnsrostade kastanjer med vispat smör smaksatt me citron. Jag älskar verkligen kastanjer! Har ni provat att tillaga det? Do it! OBS, aldrig svenska kastanjer, de är farliga! Så köp dem alltid i butik. Nåväl. Vi var hemma strax innan tio och då var det bara att hoppa in i duschen, äta lite turkisk yoghuty (typ enda som fanns i kylen) och sedan hopp i säng. Det var den dagen det!
 
Hörs!




Allmänt | |
Upp