Snart jul

Hej hej alla fredagsfirare! Snart helg och snart jul. Ser så mycket fram emot julafton, vi ska ha julaftonsmorgon hemma hos oss och då kommer mamma, pappa och Malin på lite julfrukost och julklappsutdelning. På julaftonskvällen kommer Filip fira hos sin pappa, medan jag firar hos mamma och pappa tillsammans med mormor, farmor, min ena morbror och mina kusiner Fredrik och Therese OCH Therese fästman Selmin!!! Haha, name dropping deluxe. Ska bli så härligt i alla fall.
 
Imorgon ska jag och pappa spela badminton på dagen, och senare på kvällen ska jag, Filip, mamma, pappa och Malin spela bowling!! Yaaay! Sen blir det pyssel, fotbollstittande och middag hos mor och far. Justeja! Julgran måste jag ju köpa imorgon också. Den ska vi klä på söndag, plus lite annat julpyssel som ska hinnas med. Mycket nu!
 
Här är lite bilder från tidigare jular.
 
 
Julaftonsmorgon hemma hos mig och Filip förra året. Här i vår gamla lägenhet i Älta!
 
Älskade, älskade Brolle för några år sedan. Jag tänker på honom och saknar honom varje dag. <3
Han älskade julgranen och speciellt halmgrisen och bocken - de var så goda att äta på!
 
Jag, lilla mormor och syrran julen 2012!
 
Jag och syrran 2011, har nog aldrig haft en så kort klänning sedan dess haha!
 
Jag och farmor, för två år sedan. :)
 
Malin och mamma, förra året? Förrförra?
 
Tomten! Det är alltid eld inblandat när tomten hälsar på hos familjen Palm.
Eller kanske inte förra året förresten! Då kom han hoppandes ned från vårt hustak, direkt ned på taket på vår gamla bil haha! Den skulle ändå skrotas.
 
Avslutar med denna bild på Brolle. Sån glädjespridare. <3
 
Allmänt | |
Upp