Nytt (snart) år nytt hår

Yes!
 
Efter drygt tre års betänketid tog jag äntligen tag i mitt frisyrdilemma och gick och skaffade lugg. Det är nu dag två som luggbärare och jag blir mer och mer nöjd ju längre tiden går. Var inte lika nöjd häromkvällen när jag var heeeelt nyklippt. Haha, jag grät och hade SÅ låg självkänsla! Vågade inte ens se folk i ögonen när jag gick på stan precis efter att jag klippt mig. Men det är ju en vanesak såklart. Har fått så mycket komplimanger för luggen, så jag litar på alla snälla komplimanggivare! Haha.
 
Igår var jag, Filip, Emelie och Viktor på Tjoget och afterworkade. Vi hängde på låset där vid 17 när de öppnade och det blev snabbt fullsatt så det var bra att vara där vid öppning. Efter lite drinkar, champagne och vin vinkade vi hejdå och åkte hem och lagade middag.
 
Imorgon är det nyårsafton och det ska bli så kuuuul!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp