Nyårskläder

Hej hej!
 
Snart julafton och också snart nyårsafton! Vi ska vara hemma hos oss tillsammans med Filips bror + flickvän samt min kollega Emelie och hennes pojkvän. Det ska bli så himla kul! Härligt att bara umgås, äta och dricka gott och se på massa fyrverkerier Eh, SVÅRT ord?! Har aldrig skrivit det förut haha. Stavade till och med fel först såg jag nu när jag googlade :(
 
Frågan är i alla fall vad tusan jag ska ha på mig... Jag vill shoppa något nytt som jag kan bära på nyår, men jag vågar inte köpa något förrän onsdag nästa vecka. Vet ni varför? FÖR DÅ SKA JAG KLIPPA LUGG! Och jag vill bestämma kläder utefter mitt nya utseende. Hahah! Usch vad nervöst, jag har ju inte haft lugg sen jag var 16 år och då såg jag ju annorlunda ut överlag. Guuuud vad spännande!
 
Här kommer lite bilder på snygga plagg och accessoarer, alla bilder från Darja Baranniks blogg:
 
 
Allmänt | |
Upp