Julbord

Hej heeej!
 
Tack den enda personen som kommenterade mitt senaste inlägg, haha <3 Kan välle skriva någe rå! Imorse försov jag mig, men var ändå tidigare till jobbet än vad jag brukar vara, så det var ju tokigt att det blev så. Ikväll har vi julbord med jobbet så vi ska piffa till oss lite på kontoret och dricka lite glögg och julöl innan vi åker mot Skansen där julbordet är. Ska äta så mycket fisk och ost, för det är jag extra sugen på!!
 
Vill ni se lite bilder från den senaste tiden ur min mobil? Klart ni vill!
 
Förra helgen åkte familjen till Uppsala, där farmor bor. Vi besökte Uppsala Domkyrka,
som man väl måste göra när man turistar där! Mycket fint.
 
När det blev lunchdags gick vi till Uppsala centralstation där det finns en jättefin restaurang. Malin och farmor åt kött med pommes och bearnaise medan jag och mamma delade på en klassisk afternoon tea-bricka. Jävvvvelar vad jag älskar småsnittar i kombination med bubbel! Vill vara en engelsk socitetsdam i mitt nästa liv, haha.
 
På kvällen hade vi gäster, inga mindre än Gustaf och Camilla! Vi lagade bland annat hokkaidopumpa med senapsfrön och breasola till förrätt. Fantastiskt gott.
 
En humble tryffelpasta till varmrätt :) :) :)
 
En fin bukett jag köpte! Älskar blommor!
 
Allmänt | |
Upp