Neeeeeeej!

Alltså nääääeeee! Tror ni inte att mina kollegor har smittat mig med sjukdom?!?!? Det bara kom på en sekund också! Visst, jag har nyst hela igår och idag, men det brukar jag göra så det har jag inte reflekterat över. Men nu efter jobbet när jag var i Sickla och handlade mat så känner jag bara hur jag börjar svettas massa, snörvla, få halsont och huvudvärk. Så där har vi det - feberförkylning i all sin prakt. Jag blir så himla irriterad, jag hinner faktiskt inte bli sjuk just nu!! Jag fyller ju år på lördag, pappa fyller år nästa vecka och ska ha 50-års fest(!!!!!!) och då vill man fan inte vara sjuk! Äej jag blir så irriterad på mina kollegor, måste de envisas att vara på jobbet när de är sjuka och smittbärare? Fan i helvetet. Hoppas ipren och alvedon hjälper mig nu (och godiset jag tröst-köpte på ica).
 
 
Här kommer en bild som inte alls har med sjukdom att göra - en poolbild!
 
Allmänt | |
#1 - - Sanne:

Amen då är vi två! Stackare att du också blev sjuk!! Krya <33

Upp