Inspiration till brudbukett

ÄNTLIGEN FREDAG! Det ska bli så härligt med helg, det blir en social sådan; efter jobbet kickar vi igång helgen med Filip, min kusin Therese och hennes man Selmin. Imorgon blir det kanske en tur på stan och på kvällen är vi hembjudna till Filips bror Gustav och hans thej Camilla. Yay!
 
Jaja, det jag egentligen skulle säga med detta inlägg är att jag tror jag har kommit fram till hur min brudbukett ska se ut!!!!! Såhär ett år och tre månader i förväg, haha. Inspirationen till buketten ska vara svensk vår/sommaräng med massa späda, fina blommor. Faktiskt så kan man säga att Elsa Beskows Blomsterfesten i täppan får vara bukettens tema. Åååh, är så lycklig att jag kommit fram till detta nu haha! Då kanske det blir till att plocka sin egen bukett dock, om det inte går att få tag på typiska ängsblommor i butik... Hmmm..
 
 
 
Allmänt | |
Upp