Några ord bara

Hej kompisar!
 
Jag tycker såhär, angående mitt extremt sporadiska bloggande, vi låtsas som ingenting! Jag bloggar lite då och då, sen tar jag väl paus i tre månader i vanlig ordning (haha) och sen rullar det på i samma takt typ.
Det finns ju liksom inte så mycket kul eller spännande att skriva om. Eller ni kanske tycker det är kul att läsa lite vadsom?! Jag kan ju berätta att vi nu har ett datum för vårt bröllop!! I maj nästa år närmare bestämt. Tills dess ska vi spara ihop oändligt mycket pengar, jag måste köpa bröllopsklänning alternativt sy upp en klänning hos en sömmerska, men det känns så läskigt! Jag vet ju inte ens hur min klänning ska se ut, hur ska då en sömmerska kunna veta? Har hittat drömskorna att ha på bröllopet också, men de kan jag glömma. Känns inte som att det går att motivera ett par blå pumps för åttatusen spänn heeeh :'( Men Manolo Blahnik, som de är från, gör ju kanske de finaste skorna ever?! Kolla liksom!
 
Manolo Blahnik - HANGISI 70
 
Sen var det ju det här med att få "drömkroppen" till bröllopet... Ehm, jag vet inte jag. Hur ska det ens GÅ TILL?! Det känns inte som att jag är kapabel till att få till drömkroppen, nu vad det innebär.. Jag tror inte att all gymtid i världen skulle kunna hjälpa mig dit, haha! Hur gör man?! Crosstrainar lite, lyfter nån hantel... Ja men sen då?! Personlig tränare kan ju vara ett alternativ, men det är ett så dyrt alternativ. Vi får väl helt enkelt se!
Allmänt | |
Upp