Saker att se fram emot

Hej hej!
 
Helgen står för dörren och veckorna går i lika snabb takt som alltid, vilket är bra när man ser fram emot saker som ska hända framöver!
 
Här är sånt som jag ser fram emot:
 
. Imorgon, lördag, ska jag och Filip gå på Bondens marknad på söder. Hoppas på att hitta både grön- och svartkål, kanske svamp samt någon spännande rotfrukt kanske. Sen ska vi på restaurang på kvällen!!! Det var sååå länge sen bara jag och Filip var ute och åt, så nu är det verkligen på tiden. Vi ska till Shibumi, Filip har varit där en gång förut och var helt lyrisk, så mina förväntningar är höga.
 
 
Hittade denna bild från Shibumis instagram - wow!!
 
 
. På söndag ska vi åka och reka bröllopslocation. Känns såååå himla konstigt haha - bröllop?! Så vuxet. Men i och med att vi inte kommer gifta oss förrän om kanske två år så har vi god tid på oss att spara pengar och planera.
 
 
 
. I slutet av Oktober åker hela jobbet till Falkenbergs Strandbad för konferens. Så himla lyxigt! Hoppas kunna få in en ansiktsbehandling eller någon annan spabehandling.
 
. Samma dag vi kommer hem från konferensen så har Minna födelsedagsfest på kvällen!!!! SÅ bra tajming. Hon bor inte i England så vi ses så himla sällan på grund av det. Ni må tro att jag längtar!
 
Det var mina saker jag har att se fram emot. Vad ser ni fram emot?!
 
 
 
Allmänt | |
Upp