Nedräkning

Hej kompisar!
 
Fredag igen, vad fort veckorna går! Om två veckor befinner jag och Filip oss i LONDON!! Fiiiifan vad jag ser fram emot det. Sa jag det förresten, att jag fick denna Londonweekend av Filip i julklapp? :)) Så kan det vara när man är ihop med honom! <3 Haha.
 
Ikväll är jag gräsänka så då tänkte jag passa på att gymma (gymmar typ 3 ggr i veckan numera, heja mig!) och sen titta på Let's Dance! Jag hade egentligen inte brytt mig om det programmet, men nu ska Stina Wolltervara med, och henne tycker jag ju om.
 
Imorgon ska vi väl mest handla, städa och förbereda inför kvällen då Filips pappa och hans sambo kommer på middag. Vi ska bland annat dricka ett vin som ska dekanteras i flera timmar, spännande!
 
Hörs senare, herrå!Kuvahaun tulos haulle the culpeper london
Hotellet vi ska bo på ligger ovanför en jättefin restaurang, kolla bara denna bardisk!
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Hallå!!!!!??????

#2 - - Anonym:

??????????

#3 - - Anonym:

Veronika? Var är du?

#4 - - Anonym:

Jäkligt irriterande

Upp