Fynd

God eftermiddag folket! Har morgondagen börjat göra sig påmind tro? Det har den inte gjort hos mig, eller ja, visst vet jag ju att det är måndag imorgon men det är inget jag har ångest över. Våra söndagar brukar vara rätt härliga ändå så jag njuter i nuet! Filip lagar mat, jag ligger i soffan (mår lite illa dock..) och snart ska vi korka upp en flaska vin. Det får man göra på vissa söndagar.
 
Jag måste berätta för er om en hylla som jag har kärat ned mig i! Det började med att jag blev dödskär i en bokhylla som de har på restaurang Le Nom (se bild på hyllan här). Den var verkligen så fin och speciell i och med att den var mint/ljusblå, och att hyllfacken var lite ojämna/olika så att man kunde ha mer än bara böcker i den. Jag började leta runt efter en liknande hylla men det kändes ju omöjligt att hitta en snarlik. MEN! I found it!!! På Bolia kunde den bli vår för lite mindre än femtusen spänn. Ändå ganska rimligt pris med tanke på att Bolia är rätt pricy. Jag visar den för Filip och han gillar den också, så då vet vi att när vi väl har några tusenlappar över så slår vi till. Av en slump gick jag in på Bolias hemsida i förrgår och ser att det nu är 40% rea på bokhyllan!!!! Så, vi slog till och om en vecka eller två (eller tre) är den hemma hos oss! Vilken solskenshistoria va?!
 
Allmänt | |
Upp