Pyssel

Dan före dan före dopparedan! Shit, så nära till jul nu. Det känns ju knappt, men det beror säkert på den icke snötäckta marken och för att jag sitter på jobbet istället för att vara hemma och dofta på mina fina hyacinter typ, haha.
 
Igår fick jag lite julstämning däremot, för då var jag hemma hos mamma och pappa där det pysslades för fullt. Malin bakade knäckesticks med olika kryddor, mamma gjorde lingonkakor, pappa lagade en kökslåda och jag satte nejlikor i apelsiner och sen tog jag mig an Mozartkulorna. Det är så de heter va? De med nougat i mitten av en mandelmassaboll, som täcks i mörk choklad. När jag kom hem skar jag upp kola som jag kokade dagen innan. Sen åt jag kola... Mycket kola... :( Karaktärsnivån ligger på noll, haha!
 
Efter jobbet blir det till att koka gröt och baka fler drömkakor, för de har jag snart ätit upp, heeeh..!
 
Jag vet att Malin inte alls var nöjd med hur hon blev på denna bild,
därför fick hon en luftballong på sig haha!
 
 
 
Allmänt | |
Upp