Min helg

Men heje!
 
Tycker ni också att det är supermysigt när det regnar? Det tycker i alla fall jag, då blir höstfeelingen så påtaglig! Tänker nog köpa en regnjacka denna månad, vuxet va?! Haha. Jag har haft en så himla bra helg och jag fotade ganska mycket så jag tänker att bilderna ska få dominera detta inlägg. Här kommer dem!
 
 
På fredagseftermiddagen tog jag denna bild på jobbet, i väntan på att
mina kollegor skulle bli klara så vi kunde dra igång helgen!
 
Först åkte vi hem till vår chef och drack lite vin innan vi skulle åka in till stan. Tanken var ju att vi
först skulle till TAK, men det hann vi inteså vi åkte direkt till Daphnes.
 
Jag åt moule frites och drack Sancerre <3
 
På lördagen vankades det ännu mer festligheter! Jag hade varit och klippt mig
på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi hem till Filips pappa där vi
alla skulle fira Gustaf i efterskott. Deras innergård är så himla fin!
 
 
Gustaf och Camilla!
 
En smygtitt på min fina klänning och mina nya skor!
 
 
Carmen och Johanna
 
Ja, det var ett litet urval av min helg det. Nu är lunchrasten slut så det är dags att jobba igen. Hejdå!
 
Allmänt | |
Upp