Fin inför helgen

Hej från fredagsbloggaren! Ja, det är ju typ bara på fredagar jag skriver något här haha.. I vanlig ordning är jag supertaggad på helg och vi kickar igång helgen rejält med AW och restaurang efter jobbet! Vi på vår avdelning ska tacka av vår kollega Linnéa som slutar idag, så då får man tacka av lite extra mycket. Vi tänkte ta ett glas eller två på TAK för att sedan äta på Daphnes.
 
Imorgon ska jag ä n t l i g e n  klippa mig! Min lugg är alldeles för lång nu och mina toppar är väldigt kluvna. Så ja, det blir härligt med en uppfräschning. På kvällen ska vi fira Filips bror Gustaf, och jag hade visst lovat att baka macarons (hade helt glömt bort det tills nyss då Filip påminde mig) så det blir väl dagens syssla utöver klippningen. Jag ska inviga en klänning imorgon också!! Ja kan ni tänka er! Jag såg den på Zaras hemsida igår och bad mamma, som ändå jobbar i stan, att dra förbi där på lunchen och se ifall den fanns. Det gjorde den! Den är verkligen så fin. Ikväll ska jag dessutom våga mig på att traska runt i ett par nyköpta pumps som jag hämtade ut igår, de är förvånadsvärt sköna faktiskt *tar i trä*...
 
Vi hörs väl, hej!
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp