En lista med frågor! Vad kul!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

Jag har för mig att mamma och pappa hade Henrik och kanske Rickard som killnamnsalternativ!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

06:00 & 06:15. Går aldrig upp när första alarmet ringer.

Hur många resväskor äger du?

En, köpte min första resväska i somras. Fan vad dyrt det ska va med resväskor?! Innan har jag alltid lånat väska från mamma och pappa.

Vad gör du exakt just nu?

Är på jobbet och funderar på om jag kanske behöver göra en öronsköljning, haha :( Misstänker att jag har en vaxpropp i vänster öra, det är så himla jobbigt! Kanske får börja med att prova med Revaxör hemma...

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

Hmm alltså en av mina bästa vänner Elli är ju mamma numera, vilket är världens bästa grej! Hon och hennes Alex är den enda barnfamilj jag känner egentligen. Och att umgås med dem är ju bara som att umgås med vänner fast med världens sötaste lilla dotter som bonus. Så mitt svar är båda alternativ!

Lilla Cleo <3

 

När var senast någon stötte på dig?

Hah! Minns inte ens, sorgligt :( Eller kanske inte så konstigt i och för sig. Men det är väl isåfall nån gång förra året på Riche när en full kille kom fram och ville snacka.

Dagens planer?

Efter jobbet ska jag möta upp Filip någonstans på söder så ska vi ta ett glas någonstans innan vi ska till La Vecchia Signora!! Ser sååå mycket fram emot god italiensk restaurangmat. <3

 

Helgens planer?

På lördag ska jag och syrran på ett 45 minuters spinningpass. Vi körde det förra lördagen också och det var SÅ jobbigt! Jag har aldrig svettats så mycket haha. Efter det ska jag och Filip åka och reka bröllopslocation. Det kan vara så att vi har hittat The place!! Så kul. På kvällen kommer Elin på middag. Fullspäckad lördag helt enkelt. På söndag blir det fars dag-firande!

Vad ser du mest fram emot i helgen?

Allt jag skrev i föregående svar!

Vad åt du till middag senast?
Asiatisk gryta innehållandes broccoli, zucchini, fläskfärs, kokosmjölk och massa goda kryddor.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

Ja, vissa kanske gör det. Undrar vad som sägs???!?!??!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej verkligen inte.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Enligt min instagram lagade jag detta till middag i alla fall. Vegetarisk tagine <3 Så jävela gott! Ska säga till Filip att vi måste äta det nästa vecka.

 

Diskar du din egen disk?
Ja såklart! Jag diskar all disk som måste diskas. Filip gör detsamma såklart.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

Nää det tycker jag inte.

Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och en läsk, kanske Fanta!

När sov du senast på golvet?
Två av mina kusiner sov över hos oss efter Therese och Selmins bröllop i September. Då fick de sova i vår säng, medan Filip sov på soffan och jag var kontinental och sov på vardagsrumsmattan, haha!

 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Gärna sju timmar!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

Ja det är jag faktiskt.

Vad är du allergisk mot?

I matväg: valnötter. I allmänhet: folk som går långsamt

Har du några tvångstankar?

Hmm, nej. Tack och lov!

Allmänt | |
Upp