Vad som händer i Maj

Hej heej!
 
Jag är så himla peppad på denna månad - det finns så mycket att se fram emot! Förutom det härliga faktum att våren faktiskt är kommen så händer följande:
 
. Vi får gäster på lördag. Ser fram emot bubbel på balkongen, råbiff till förrätt och vongole till varmrätt :))
 
. Sommarfest på jobbet nästa vecka!
 
. Hem till mamma och pappa på middag nästkommande vecka. TÄNK om man kan sitta ute på altanen hela kvällen?! Kanske grilla, tända utebrasan och sånt? Åååh vad underbart!
 
. Vårruset med kollegorna! Yes hörrni! Den 23e Maj springer vi fem kilometer. Gud så kul det ska bli. Det är fanemig dags att jag tar mig ut på några springturer innan dess - jag har varit superförkyld i över en vecka nu så då har det inte blivit någon träning alls. Men nu är det tags att börja träna lite inför loppet. Mitt mål är att i alla fall klara 5 km på under 30 minuter, det ska ju gå!
 
. Köpenhamn. JAPP, serrni! Den 25e Maj åker jag och mina två kollegor tillika vänner Emelie och Linnéa till Köpenhamn där vi spenderar hela Kristi Himmelfärdshelgen. Vi ska inte göra annat än att äta god mat (har redan bokat alla restauranger haha), dricka drinkar, hänga i (på?) Kødbyen, äta smörrebröd och sånt man vill göra i Köpenhamn. Vi hyr en lägenhet via AirBnb, spännande.
 
Sen vips så är det Juni och då firar jag och Filip 4 år, jag fyller 25 år och då är sommaren här på riktigt!
 
 
 Här kommer några somriga Köpenhamnsbilder från när jag var
där med Minna och Mimi sommaren 2013.
 
 
Allmänt | |
Upp