Bilder från nyårsafton

Hej hej!
 
I lördags var det full fart hemma hos oss - från dag till sen kväll (natt hehe). Jag och Filip stökade runt i lägenheten hela dagen, städade och gjorde fint för att välkomna våra nyårsgäster senare på eftermiddagen. Det var jag, Filip, Gustaf, Camilla, Emelie och Viktor som firade tillsammans - och vilken kväll va! Så himla gott bubbel, drinkar, mat och sällskap. Här kommer lite bilder från kvällen och dagen efter.
 
 
 
Jag hade tänt tv-brasan (ÄLSKAR den haha) och väntade spänt på gästerna.
 
Här har vi dem!! Vi dukade upp i vardagsrummet för att det är lite rymligare där än i köket. Ser ni vad fint med alla vimplar, glitter samt silver- och guldfärgade ljus.
 
Gustaf och Emelie
 
Viktor
 
Filip <3<3<3
 
Camilla förbereder tonfisktartar, herreguuuu den var ljuvlig!
 
 
 
Det syns inte på bild, men denna varmrätt var det godaste jag någonsin ätit. Sous vide:ad hjortfilé med en puré på jordärtskocka samt en balsamico- och rödvinssås. ÅÅÅÅH jag vill äta detta every day!
 
Fyrverkerivy
 
Super-mega-maxat-disco
 
Dagen efter, inte så farligt ändå! Eller ja, alla olika vinglas och drinkglas var i köket hehe.
 
Tadaa! Städat och fint.
 
Välbehövlig brunch
 
Självklart blev det pizza till middag. Bakad på min pizzasten! :)
 
Allmänt | |
Upp