Helgplaner

Glad fredag!
 
En arbetsvecka avklarad och jag är omåttligt tacksam över att helgen nu snart är här. Ikväll ska jag och Filip hem till mamma och pappa. Hoppas på att kunna sitta ute på altanen lite om solen fortfarande vill förära oss med sin närvaro då. "Ska jag ta med mig något" frågade jag mamma igår, tänkte typ en flaska vin eller så. "Vill du göra glass? :)" sa mamma. Haha oookej! Sagt och gjort, det blev en (förhoppningsvis) suuupergod glass som jag kan ge er receptet på - måste bara först själv avgöra om den är ge-ut-recept-till-min-enda-läsare-värdig.
 
Imorgon på förmiddagen väntar storstädning deluxe i hushållet Palm/Claesson. Jag ska städa så att... Ja, jag vet inte vad jag skulle jämföra min städning med. Det ska bli skinande rent i alla fall. Sen tänkte jag åka in till stan och möta Filip efter hans jobb, så ska vi äta glass på ett relativt nyöppnat ställe vid Vasastan. Ost vill jag köpa också! Och en helgbukett! Och kanske ta ett glas vin?! MASSA SKOJ helt enkelt!
 
Nu - återgå till jobb. Hej!
 
TITLE: Prickly Pear DESCRIPTION: Pretty pastel prickly pear cactus. :) Printed without watermark on Lustre Paper by a Professional Lab at a
Allmänt | |
Upp