HEJ!

Ända fram tills igår har jag haft två läsare per dag, trots att jag inte har bloggat sedan i Maj :'( En av dessa två läsare KAN ju faktiskt vara jag själv, ibland går jag in på min blogg i tron om att jag har uppdaterat typ?? Haha!
 
Det är så svårt det här med att blogga eller att inte blogga. Men det är ju faktiskt roligt för mig att ibland kolla tillbaka i arkivet och se vad jag haft för mig genom åren. Så därför kan jag ju faktiskt ta och blogga lite då och då när inspirationen faller in.
 
Om jag får spå hur mitt bloggande framöver kommer se ut så kommer det säkert handla massa om bröllopsplanering/inspirationsbilder på bröllop/klänningar osv. Om ni inte visste det så är jag numera fästmö :) :) :) SÅ VUXET! Filip friade till mig den 3e juni och sedan dess har vi (Filip) köpt världens finaste förlovningsring till mig och igår var vi tillbaka på Sweet Rocks och fixade hans ring. Så på fredag är vi båda ringbärare, HURRA!!! Om du någon gång ska köpa ring så tycker jag verkligen att Sweet Rocks är bästa ateljén att vända dig till. Det är ett par som driver den och vi fick hjälp av Erika och hon är verkligen super. Tips tips!
 
Här är min underbara ring! <3
 
 
Allmänt | |
Upp