Härlig torsdagskväll

Hej hej! Det är fredag hörrni!!!!!! Ska ni göra nåt kul i helgen eller? Det ska jag. Imorgon ska jag på dop(!!) och på kvällen ska jag dricka drinkar med Minna(!!!!!!). Henne har jag inte träffat på nästan ett och ett halvt år(!!!!!) Haha, jaa jag överdriver med mina parenteninbundna utropstecken.
 
Igår var en riktig toppenkväll; jag och några av mina kollegor hade bokat bord på Scandic Haymarket (vi har sålt massa köksutrustning till dem). Innan klockan sju då vi hade bord passade vi på att dricka lite bubbel på först Scandic Anglais och så hann vi med en sväng förbi Rigolettos bar också. Väl på Haymarket åt jag en fräsch hummersallad med äpple och fänkål till förrätt och till varmrätt fick jag in världens största råbiff (lite väl stor tyvärr, haha). Det känns inte så rimligt att äta femhundra (?) gram köttfärs liksom.. Men det var gott! Det var ju massa riven tryffel på tillsammans med ostronmajonnäs och friterad potatis. Himmelskt. När det var dags att bege sig hemåt ringde mamma mig som var på en annan restaurang i närheten, så vi möttes upp och tog en taxi hem. Så bekvämt!
 
Det var min torsdagskväll det. Herrå!
 
 
 
Allmänt | |
Upp