Det här med bröllop

Heej buddies! Håller ni ut i detta stormiga ruskväder? Hang in there, om massa månader är det vår!
 
Tänkte skriva lite smått om bröllopsrelaterade saker. Ganska så snart är det ju faktiskt min tur att gifta mig!! Eller ja, våren 2019 smäller det! Ännu har vi dock inte fastslagit något inför bröllopet, men vi har en förhoppning om ställe att gifta sig på samt datum. Men sen då? Allt annat liksom. När vi började spåna på bröllopsplaner hade vi en gästlista på ca 80 pers, nu är vi nog uppe i 100 gäster haha! Det blir fler för varje dag som går känns det som :') Det känns som att det är så himla svårt att få ihop ett helt bröllop rent praktiskt, men bara man har lokal bokad så tror jag att många saker löser sig av sig själva. Den lokal vi har kikat på har ett komplett bröllopspaket med diverse saker som ingår, så då kan man lägga fokusen på andra saker under tiden tänker jag. Till exempeeeeeel... spara pengar!! Spara massa massa pengar haha! Och sen bröllopsklänning för min del! Har sparat supermånga bilder på Pinterest på olika fina klänningar. Jag har kommit fram till att jag nog inte vill ha en "klassisk" stepsklänning, utan jag är ute efter en mer enkel, lyxig, slät klänning. Vill ni se exempel? Klart ni vill! Här kommer några bilder på otroligt fina klänningar:
 
vestidos de novia 2015 de dia - Buscar con Google
 
...rosa clara collection 2016...
 
ball gown high neck natural waist elastic silk like satin,organza,tulle wedding dress - Gindress.com
 
Watters Leona wedding gown -- Clean, classic and chic. Leona is ideal for the modern minimalist. This V-Neck, Silk Georgette gown is lined with Stretch Satin, creating a light and flattering feel. Its simple look makes accessorizing a dream. Sweep Train.
 
Something New  - J. Mendel Bridal Wedding Dress
 
Hur fina!! Jag blir tokig! Haha. I något inlägg framöver kan jag visa bilder på kändisar vars bröllopsklänningar har varit helt amazing.
Allmänt | |
#1 - - Julia:

ja vad kul!!! Meeeeer!!!

Svar: Hahah! :D Yaaaay!
Veronika Palm

Upp