Fot- och hudvård

Åh vilken lättnad! Jag har nyss bokat tid för både fotvård och ansiktsbehandling. GUD vad underbart det ska bli!! Fotvård är både skönt och välbehövligt(!) och ansiktsbehandlingen är lite mer av en lyxig grej att unna sig bara. Jag valde ansiktsbehandling superlyx vilket innebär en kortare ryggmassage till att börja med, för att sedan genomgå en grundlig ansiktsbehandling med rengöring, PHA-behandling, portömning, brynplock och massage. Sen får man också en guldmask!!! Haha, det är så lyxigt att jag dör. Jag önskar att detta inlägg vore sponsrat, men tyvärr är så inte fallet. Jag kan hur som helst rekommendera Tyresö Hud & Fotvård - de är grymma.
 
Ska spara lite pengar så jag har råd att köpa lite hudvårdsprodukter när jag väl är där. Exuviance säger jag bara. Älskar det hudvårdsmärket!
 
Bildresultat för exuvianceBildresultat för exuviance
 
Det var allt från hudvårdsfanatikern för denna gång, hej!
Allmänt | |
Upp