Spara till något dyrt

FREDAG HÖRRNI! Fantastiskt härligt med fredag. Ikväll ska vi äta "hejdå-middag" med mamma och pappa. Jag kallar det hejdå-middag för det är ju den sista kvällen som jag och Filip är inneboende hos mina föräldrar. För hädanefter kommer vi bo i en liten byggarbetsplats, men det ska bli så skönt ändå! Ska bli så kul när allting i lägenheten är helt färdigställt, då ska jag visa massa bilder för er.
 
Till något helt annat nu då. Jag tänkte köpa en väska - en dyr väska! En bloggväska *skojar*. Nä, men jag har länge spanat in Stella McCartneys väskor, eller, utbud i allmänhet pga de har SÅ fina saker. Men det är ju så otroligt jäkla dyrt allting, men en liten väska ska jag nog kunna spara ihop till utan problem. Vilken av dessa två nedan är finast? Jag kan inte bestämma mig! Tur att det kommer ta ett tag att spara till den då så jag hinner tänka.. :) :)
 
 
 
Allmänt | |
Upp