Nya fötter och ny säng

God morgon!
 
Idag kommer äntligen vår säng, som vi har längtat! Vi köpte den ju för typ nio veckor sedan så det ska bli så härligt att äntligen ha en rejäl säng i vårt fina sovrum. Vi har ju flyttat in i vår lägenhet nu och gud så mysig den är! Det är visserligen skräp och prylar överallt i och med att varken hall eller klädkammare är färdiga, men ändå. Så, idag blir en kort arbetsdag för mig i och med att sängen beräknas komma mellan 13-17 så då gäller det att vara hemma tills dess.
 
Åh, jag måste bara skryta om mina nya fötter också, haha! Jag var på fotvård igår och det var verkligen på tiden. Jag har typ blivit en halv skostorlek mindre (HAHA FYY) tack vare fotvården. En timma bara sprang iväg. Det är verkligen det lyxigaste jag vet - "egenvård". Alltså såna saker man unnar sig själv, såsom fotvård, ansiktsbehandling, klippa håret osv.
 
Jaja, nu ska jag jobba några timmar innan det bär hemåt för att ta emot vår säng (och bära upp den tre våningar heheeh)
 
 
Såhär ser sängen ut, fast vi kommer ha andra sängben och vi skippade sänggavel.
Allmänt | |
Upp