Klänning, parmiddag, ny "kollega" <3

Hej kompisar!
 
Vilken härlig helg detta var! I lördags spenderade jag nästan mina sista pengar på två fina klänningar från H&M. Jag hade redan på fredagen provat en av klänningarna, men jag velade så mycket så jag valde att inte köpa den då. Sen på lördagen kunde jag bara inte sluta tänka på den, och den verkade himla poppis för den fanns inte kvar någonstans i min storlek, men jag lyckades haffa den sista 38:an i city! Hurra! Tänker att den kan vara jättefin till ett par pumps i Rom i sommar! På lördagskvällen var vi bjudna hem till Filips bror Gustaf och hans tjej Camilla. De bjöd på supergoda rårakor med löjrom och vispad creme fraise, grillat kött med tillbehör samt en hjortronparfait till dessert. Sån lyx att bli bortbjuden. Parmiddagar alltså, jag visste att det var något att ha! Nu vill jag bara ha fler vänner/vänner med partner så att man kan bli bortbjuden ännu mer... :) :) :)
 
Alltså vet ni (från en sak till en helt annan) - jag har fått världens sötaste "kollega"! Han heter Ture och är en liten liten valp på några veckor! Ååååh hela kontoret är helt uppslukade av den lilla tussegullen!
 
Nu fortsätter jobbdagen, hej!
 
 
 
Allmänt | |
Upp