Helgnedräkning

God eftermiddag alla!
 
Snart, jättesnart får jag bege mig från jobbet och göra helg! Funderar på om jag ska köpa nåt fint klädesplagg för mina sista korvören. Det är ju i och för sig väääldigt dumt i och med att det är hundra år (typ) kvar till lön. :( Men jag vill ju ha ett fint och onödigt plagg?! Ja, ni fattar ju vilket hårt liv man lever.
 
Vinprovningen igår var jättetrevlig och lärorik. Vi fick prova sju olika viner från Toscana samt Piemonte. Kan varmt rekommendera att gå på någon av Systembolagets provningar. Innan vinprovningen hann vi äta lite pizza på The Artisan. Också att rekommendera!! Det ligger mittemot Vasaparken, på Odengatan. Hehe, jag kände mig så duktig på provningen igår då jag spottade ut nästan allt vin i spottkoppen som man fick till hands. Det var SÅ skönt att känna sig helt pigg och fräsch imorse utan en halv flaska vin i kroppen sedan kvällen innan.
 
Nä! Nu ska jag räkna ned de femton minutrarna tills jag får helg. Woho!
 
 
Allmänt | |
Upp