Små ljusglimtar

Jag tänkte ägna detta lilla inlägg till små saker jag ser fram emot. Det oerhört vidriga terroristattentatet som skedde i Bryssel igår finns ju inga tillräckliga ord för att beskriva hur hemskt det är, så jag tänker inte skriva något mer om det. Vi är ju alla bestörta över all den skiten.
 
Men! Ljusglimtar var det ju:
 
- Halvdag imorgon!! Kanske lite småshopping på dagen och sedan restaurang med Nina och Senka på kvällen! Mycket trevligt! Får se om jag hänger med till Under Bron sen. Jag hatar ju att dansa pga känner mig så himla obekväm, klumpig och TÖNTIG när jag dansar, plus att jag kan känna mig lite malplacé på såna ställen; jag vill ju liksom gå i fina kläder och kanske höga klackar, medan alla andra där typ har magtröjor, mjukisbyxor (vad är grejen med Adidas-mjukisbyxe-modet?!?!?!?!) och fiskarhatt typ. Jättewierd, haha!
 
- Ledig på fredag. VÅFFELDAGEN DESSUTOM!!!!! Så jag ska hem till mamma och pappa, så äter vi våfflor och sen beger sig hela familjen till Skansen på en liten utflykt. På kvällen ska jag och Filip hem till hans pappa + sambo för middag :))
 
- Påskhelgen överlag ser jag ju fram emot! Umgås med familj, äta gott, vara ledig.
 
Det var väl det. Hörs!
 
All you need is a few minutes of prep before throwing these beautiful garlic roasted carrots in the oven to roast.:
 
Let David Brown Flowers create a beautiful centerpiece for your table at Easter!:
 
Moss eggs and violas are so beautiful together!:
 
Easter Ideas...the table - All Things Heart and Home:
 
pääsiäisvalmisteluja:
 
Enkelt påskgodis | Easy easter sweets: "fried eggs" made from white chocolate and yellow or orange nonstops:
 
Citrontryfflar:
 
Lemon and lime toffees. Highly addictive!:
 
 :
 
 
Allmänt | |
Upp