Fyller ut ert tomrum med en lista

Har inte bloggat sedan Dackefejden, men jag tänker låta det gå obemärkt förbi (säger man ens så???) och vips publicera en lista! Sån e jag.
 
Matvanor:

Bästa maträtt? Svåraste frågan ever. Älskar all mat som innehåller fisk. Typ torskrygg med beurre blanc, jordärtskocka och så <3

Bästa dryck? Rödvin! Annars vatten, faktiskt! VARFÖR har inte typ Loka eller Ramlösa uppfunnit vatten med havtornsmak än??? Förra veckan hällde jag i lite havtorn i ett glas vatten och lät det dra ett tag. Fantastiskt gott.

Hatdryck och maträtt? Hatdryck är vodka och jäger, skitäckligt. Min hatmat är allt från Mc Donalds, jag är super-anti donken haha.

Bästa alkoholdryck? Vin och bubbel. :)

Använder du smör på smörgåsen? Jaaaa jättemycket!

Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis!

Favoritglass? Hemmagjord glass. <3


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte så jättemycket. Max 3000 på kläder och skor. Alla pengar går åt till mat och vin, restaurangbesök och sånt, hehe.

Har du mer skor än kläder? Nej.

Favoritplagg? Allt som är svart! Älskar Filippa K:s kläder.

Hatplagg? Tighta jeans.

  

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jobbar

Vad vill du bli? Oh, jag vet inte... 

Är lönen viktigast? Nej, men ändå viktig såklart!

  

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet!

Framtidsplaner med boende? Att få vår lägenhet färdigrenoverad! Det är liksom det enda som är på schemat nu för tiden - fixa i lägenheten. Så vi kan flytta in någon gång!

Litet eller jättestort drömboende? Stort, men inte jättestort.

Landet eller mitt i stan? Landet.

Mysigt eller sterilt? Mysigt!

  

Lite allt möjligt:

Har du barn? Nejjjje.


Är otrohet okej? Haha, nej!!


Älskar du någon? Jaaaa <3<3

Betyder familjen mycket för dig? Jaaaaaa!


Är du lojal? Ja!

Tycker du om att dricka dig full? Nej!


Hemmafest eller krogen? Inget av dem. Men jag blir GÄRNA hembjuden till folk på middag/mingel.

Allmänt | |
Upp