Listigt

LISTA JAG TAGIT HÄRIFRÅN! Nu är det fredag hörni!!!

 

3 saker jag ser fram emot
→ att jobbdagen ska ta slut (3½ timme kvar till helg!!)
→ att jag åker till Milano med jobbet i slutet av Oktober.
→ att Senka och Nina kommer på middag hem till mig nästa lördag!

3 saker jag fasar för
→ att de jag älskar kommer dö
→ att jag kommer dö
→ att åka flygplan

3 saker jag gillar
→ ost
→ familjen <3
→ dyra kläder

3 saker jag inte gillar
→ att jag inte är så rik som jag önskar att jag vore
→ gnäll
→ folk som hostar/bara existerar i kollektivtrafiken/runtomkring mig (haha!)

3 saker jag vill
→ träna mer
→ ha massa fina möbler
→ alltid ha fina snittblommor hemma

3 saker jag borde
→ träna mer
→ äta mindre onyttigt
→ spara pengar istället för att spendera på onödigt skit

3 saker jag kan
→ laga mat
→ baka
→ se Seinfeld om och om och om och om igen <3

3 saker jag inte kan
→ knäppa med fingrarna
→ se snygg ut på spontanfoton
→ måla & rita

3 saker jag har på hjärnan
→ Bob Hund (de spelas på P4 nu)
→ får jag gå hem nu??
→ vilken butik ska jag hitta soumaintrain (ost)?

3 saker jag pratar om ofta
→ hundar
→ mat & vin
→ resor

3 saker jag önskar mig
→ en tavla från Yrjö Edelmann
→ en stol från Helge Sibast
→ en lampa från Josef Frank

3 saker jag blir lugn av
→ Filip
→ mat & vin
→ att somna tidigt

3 saker jag blir stressad av
→ människor
→ att somna för sent (dvs efter kl 22 haha)
→ när det ringer på min jobbtelefon

3 saker jag ska göra i helgen
→ fira farmor som fyller 70 år!!! Och fira mormor som också fyller år, dagen efter farmor. :) Baka bröd med Filip.
→ äta middag ikväll hos Filips pappa + hans sambo
→ kanske shoppa?

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ druckit vin
→ köpt noblesse på pressbyrån för 55 kr :'(
→ tränat på gymmet en gång

Allmänt | |
Upp