Eviga längtan till helgen

Hej vänner!
 
Tänker att jag kanske hinner skriva några rader här innan min arbetsdag officiellt börjar. Är ovanligt pigg idag, trots att jag går upp strax innan klockan 06:00. Jag sov inte ens på bussen och tunnelbanan imorse, haha! Det är ovanligt, jag brukar nästan alltid slockna på resan till jobbet. Jaja.
 
Jag längtar så himla mycket till helgen, för då får man lön (imorgon), plus att jag ska gå på Nitty Gritty's utförsäljning på lördag och sen på kvällen kommer Nina och Senka hem till mig på middag!!! Hurra! Har funderat i evigheter på vad jag ska laga för något och har nu kommit fram till att det förmodligen blir röding, kantareller och lökringar. Blir nog bra det!
 
Oj, nu är det jobbdags. Herråååå!
 
Vill såååå gärna ha dessa gudomliga byxor från Dušan som finns på Nitty, men de kostar 4700 kr. :( :( :( </3
Allmänt | |
Upp