Stress

Usch vad jag känner mig stressad! Jag har massa arbetsuppgifter som måste göras på jobbet och alla är givetvis minst lika viktiga! Lönen har åkt bort från kontot lika snabbt som den kom in pga alla himla räkningar haha... Och så måste jag ju handla ännu mer kläder idag, det är ju givet. Heh! Har heller ingen som helst lust att fixa och dona hemma, med städning eller tvätt blablabla. Orkar inte ens laga MAT?!?! Då är det illa!!!!!!! Har verkligen ingen som helst matinspiration, det är så sorgligt. :(
 
Men men! En kul sak nu då - jag fyller år på lördag! Det är kul för mig i alla fall. Undrar om någon av mina himla vänner vet att jag fyller år då? Om det inte hade varit tack vare facebook hade ju ingen vetat. Om man kanske skulle ta bort facebook i ren protest och självömkan eller så? Jaja! Nog med gnäll! Ser fram emot lördag i alla fall!
 
Herrå!
 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/345240/images/2008/dsc03120_11190857.jpg
Alltsåååå kolla vad söt jag var på min födelsedag när jag fyllde sju år!! :') <3<3<3
Allmänt | |
Upp