Dagen innan semester

SNART SEMESTER U GUYS!!!!! Ja, i alla fall för mig då ha ha! Men alltså gud vad stressad jag är! Jag har inte hunnit packa, knappt tvätta och nu vad mer man måste göra innan det bär av utomlands i TRE veckor! :')
 
Helgen som passerat har varit helt perfekt, faktiskt! I fredags efter jobbet åkte jag till stan och träffade Senka och Nina på restaurangen Un Poco. Vi åt massa gott och jag blev firad i efterskott av dem och jag fick finaste lilla karaffen som man kan ha vatten, blommor eller vin i! De hade köpt den när de var i Paris, så gulligt att jag fanns i deras tankar där, haha! Kvällen avslutades på Trädgårn och med smärtande fötter (höga klackar ni vet) åkte jag sedan hem. Lördagen var det fix och trix hela dagen inför kvällen då jag och Filips bror Gustaf skulle fira Filip i förskott. Vädret blev ju faktiskt fint framåt kvällen så vi kunde äta all mat utomhus! Räkor till förrätt, entrecote till varmrätt samt rabarberpaj till efterrätt. M-m-m! Söndagen var kanske inte minst lika bra då Filip hade migrän större delen av dagen. :( Jag åkte däremot till Bromma och hämtade vår soffa som vi längtat efter så mycket! Kvällen blev det ännu mer förskottsfir hos Filips mamma. Så, en väldigt bra helg helt enkelt och jag längtar så mycket tills att denna jobbdag är över så att jag kan åka hem och packa!! Aaaah stress!
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp