Lördag

God eftermiddag små folk! 
 
Det är knappt att jag kan skriva på tangenterna nu, för jag har såååå svårt att ens röra mina armar då jag och pappa nyss varit på gymmet och kört ett förjäkla hårt pass. Ja, för mig var det i alla fall hårt, då jag inte brukar köra så mycket styrkeövningar, framförallt inte arm-övningar. Hursomhelst så känns det fantastiskt att ha gymmat och tagit ut sig lite, det var ett tag sen - typ två veckor?! Eller kanske en vecka, jag minns inte riktigt haha.
 
Imorse vid 10 när Filip hade åkt till jobbet så kom mamma och syrran över på mysfrukost. Jag bjöd på mannagrynsgröt (<3<3<3), bröd, massa god frukt, färskpressad apelsinjuice och massa nyttiga men jättegoda sötsaker. Herre-GUD vad mätt man kan bli alltså, så tråkigt när man vill äta typ dubbelt så mycket mer. Tacksamt för figuren dock, hah!
 
Nu väntar jag på Filip så att han kan komma hem och göra världens godaste drink till mig, kan skriva receptet här sen! 
 
 
Herrå!
 




 
Allmänt | |
Upp