Klädbrist

Hej folkisarna!
 
Ännu en arbetsdag börjar lida mot sitt slut och helgen står för dörren, med en liten fredag däremellan bara! Jag ser extra mycket fram emot just imorgon, inte bara för att det är fredag, utan också för att då ska jag hem till Sanne för födelsedagsfir! Åååååh vad kul det ska bli! Har inte träffat henne sen... Alltså jag vet inte, sen maj kanske?? Herreguuuw! Sanne, läser du min blogg kanske?? När sågs vi senast?
 
Nåväl! När det står födelsedagsfirande på agendan så innebär det ju att jag ska vistas bland respektabla människor och således behöver jag införskaffa mig nya, respektabla kläder. Jag har verkligen inga kläder jag trivs i och det suger ganska så rejält som ni nog förstår. Därför har jag och mamma en shoppingdejt efter jobbet och jag hoppas på att hitta massa fina saker från jättedyra märken som är på typ 90% rea. Heeeeh.. :(
 
Det var det! Herrå!
 
Bjuder på en jättegammal bilder på mig och Sanne. Haha, åh!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Åhh uppdatera oftare!!!

Upp